به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو تصریح کرد :سامانه معبر با شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ راهی برای ارتباط مستقیم شهروندان جهت بهبود وضعیت تردد در جامعه است و شهروندان در سطح استان مخصوصا افراد دارای معلولیت ،جانبازان، سالمندان و..... میتوانند با ارسال پیامک به این سامانه مشکلات و شکایات خود را در خصوص مشکلات مناسب سازی فضاهای شهری و اداری مطرح کنند .
وی ادامه داد :کارشناسان دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور پس از بررسی دقیق , موضوع را جهت پیگیری به کارشناسان استانی ارجاع خواهند داد.
وی افزود: دبیرخانه های استانی حداکثر پس از ۷۲ ساعت از دریافت پیام ، موضوع را به دستگاه مربوطه از طریق مکاتبه اعلام و در صورت عدم وصول پاسخ مراتب طی دو مکاتبه با فاصله حداکثر ۱۵روز پیگیری نموده و نتیجه نهایی را به دبیرخانه ستاد بهزیستی کشور اعلام خواهند نمود.
خدابنده لو با بیان اینکه مناسب سازی شهری یک انتخاب نیست یک التزام قانونی است، گفت: مناسب سازی محیط شهری یکی از مؤلفه های حقوق شهروندی است و مناسب سازی معابر شهری مطالبه به حق افراد دارای معلولیت است.
نظر شما